Beverly Hills Formula Perfect White Black Diş Macunu/Toothpaste

By | 10/10/2015 10 comments


Herkese güzel haftasonları!

Bugün sizlere ilginç ve süper bir ürün anlatacağız! 
Beverly Hills Formula Perfect White Black Diş Macunu.
Öncelikle Beverly Hills'in bu diş macunu sadece Gratiste satılıyor.
 Bildiğiniz gibi piyasadaki tüm diş macunları beyaz renkte. 
Bu ürünün en sıra dışı özelliği SİYAH renkte olması! 
Leke giderme ve beyazlatma konusunda çok başarılı.Fiyatı da oldukça uygun.
Denemenizi tavsiye ederiz!

Sizin kullandığınız diş macunu ne?
 Yorumlarınızı bekliyoruz!:) 
Sevgiler.



Have a nice weekend !

Today we are talking about interesting and amazing product! 
Beverly Hills Formula Perfect White Black toothpaste.
As you know, all the toothpaste is white but this product is BLACK! 
This feature is really interesting.
This product is very successful about whitening.Its price is quite cheap.
We would recommend it to everyone!

 Which toothpaste do you use? 
Please leave your comments below!:)
Much Love.


Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

10 yorum:

  1. merhabalar :) ne kadar güzel bir blok ve ne kadar tatlı iki kardeş severek takip edicem :) banada beklerim http://yildizyagmuruu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Siyah diş macunu mu? Maviye bile yeni alıştım, siyaha bir süre uzaktan bakarım ben :)

    YanıtlaSil
  3. çok eğlenceli bir bloğunuz var bende beklerim...
    http://cileklireccel.blogspot.com.tr/
    bu arada bende paratondax kullanıyorum kesinlikle tavsiye ediyorum hiç bir diş macununda bu denli temizlik hissetmedim, mutlaka denemenizi tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  4. blog keşif etkinliğinden sizi takipteyim bana da beklerim sevgiler :)
    https://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil